Om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt vragen we aan alle leden om zich aan de volgende afspraken te houden.

• Onze vrouwelijke zwemmers komen steeds in een badpak uit één stuk zwemmen, dus geen bikini’s.
  • Onze leden zwemmen steeds met een badmuts van de club, dit uit praktische overwegingen.
  • Zwembrilletjes zijn geen verplichting. Bij gebruik ervan dienen ze op voorhand te worden aangepast op maat van je kind, zodat een trainer zich daar niet moet mee bezighouden.
  • Specifiek voor de watergewenning : Gelieve je kindje voor het begin van de zwemles naar het toilet te laten gaan zodat de trainers niet steeds de bandjes of blokjes moeten aan- en uitdoen, zo niet gaat veel tijd verloren.
  • Voor de oudere groepen : De jongens zitten rechts en de meisjes links in de individuele hokjes. Wanneer dit niet wordt nageleefd zien wij ons genoodzaakt om maatregelen te nemen. De kindjes van de watergewenning zitten in de gemeenschappelijke hokjes. Ook hier zitten de meisjes links en de jongens rechts
  • Het is verplicht om de voeten te sproeien en te douchen voor het betreden van het zwembad.
  • Wat mag en niet mag in het zwembad kan je steeds terug vinden op de affiche in het zwembad en de publieksruimte

Ter info

Op woensdagavond van 21u tot 22u gaat er wekelijks een uurtje zwemmen voor volwassenen door. Je kan er vrij zwemmen op je eigen tempo. Heb je nog vragen hierover, neem dan gerust contact op met de voorzitter.